sportphysio.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

biografikoΚ. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ. ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ...

Διαβάστε Περισσότερα

isokinisiΙΣΟΚΙΝΗΤΙΚΌ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ CON-TREX

προληψη
αποκατασταση
βελτιωση επιδοσεων

Διαβάστε Περισσότερα

alter-g-anti-gravity-treadmill-rehab-injury

ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 80%...

Διαβαστε Περισσοτερα

kroustiko kentrikoShockwave Therapy
πρωτοποριακη θεραπεια αμεσησ και ουσιαστικησ αντιμετωπισησ προβληματων του μυοσκελετικου συστηματοσ...

Διαβάστε Περισσότερα

ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ- ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

E-mail Εκτύπωση PDF

ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ


Το ύψος του καθίσματος:  

  • Αν το κάθισμα είναι πολύ υψηλό, η δύναμη των μυών μειώνεται καθώς οι μύες λειτουργούν πέρα από τα βέλτιστα επίπεδα εύρους με μηχανικό μειονέκτημα.
  •            Υπάρχει πολύ μεγάλη πίεση στα στοιχεία πίσω από τον μηρό ( ισχιοκνημιαίοι, γαστροκνήμιος).
  •            Η υπερβολική έκταση του ισχίου οδηγεί σε μείωση της σταθερότητας της λεκάνης. Στην περίπτωση αυτή ο ποδηλάτης αναγκάζεται να μεταφέρει πλευρικά την λεκάνη και τον κορμό, για την διατήρηση της σταθερότητας ου ποδηλάτου, το οποίο οδηγεί σε κόπωση στους προσαγωγούς, τους γλουτιαίου, την σπονδυλική στήλη και όλο το μυϊκό σύστημα του κορμού.
  •           Αντίστροφα, ένα χαμηλό κάθισμα αυξάνει την κάμψη του γόνατος κατά την περιστροφή του πεντάλ και αυξάνονται τα επιγονατιδομηριαία φορτία.

                                

      ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΣΤΑΣΗ

  •          Το σώμα πρέπει να είναι ελαφρά κεκλιμένο μπροστά (15-30 μοίρες) σε σχέση με την κατακόρυφο.
  •         Η γωνία μεταξύ μηρού και κνήμης πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 30-155 μοιρών.
  •          Ελαφρά κάμψη στους αγκώνες 20 μοίρες.
  •          Η σέλα να είναι στην ευθεία γραμμή ή με μικρή κλίση προς τα κάτω.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

1.     Αυχένας: Προσπαθήστε να μην κρατάτε το κεφάλι σας σε μια θέση για μεγάλο χρονικό διάστημα, ιδίως σε μεγάλη έκταση και υπερέκταση.

2.     Αφήστε τα πόδια σας να ενεργούν περισσότερο και όχι το άνω μέρος του σώματος.

3.     Κρατήστε τους αγκώνες σας ελαφρώς λυγισμένους για την απορρόφηση των κραδασμών στο δρόμο.

4.     Για καλύτερη αεροδυναμική χαμηλώστε το πάνω μέρος του τιμονιού 2-3cm κάτω από την κορυφή της σέλας.

5.     Όταν το πεντάλ είναι στην κατακόρυφη θέση τα γόνατα θα πρέπει να έχουν γωνία 230 μοιρών.

6.     Σε περίπτωση οσφυαλγίας δεν σταματάμε την ποδηλασία αλλά κλίνουμε την σέλα προς τα κάτω.

7.     Δεν πατάμε με το κέντρο του πέλματος στο πεντάλ για να μην επιφορτίζεται ο γαστροκνήμιος μυς και ο αχίλλειος τένοντας, αλλά πατάμε στα μετατάρσια.

You are here: