sportphysio.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

biografikoΚ. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ. ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ...

Διαβάστε Περισσότερα

isokinisiΙΣΟΚΙΝΗΤΙΚΌ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ CON-TREX

προληψη
αποκατασταση
βελτιωση επιδοσεων

Διαβάστε Περισσότερα

alter-g-anti-gravity-treadmill-rehab-injury

ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 80%...

Διαβαστε Περισσοτερα

kroustiko kentrikoShockwave Therapy
πρωτοποριακη θεραπεια αμεσησ και ουσιαστικησ αντιμετωπισησ προβληματων του μυοσκελετικου συστηματοσ...

Διαβάστε Περισσότερα

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

E-mail Εκτύπωση PDF
      •           Διάστρεμμα: ύπαρξη πρηξίματος και αίσθημα πόνου.
        Άμεση τοποθέτηση πάγου, περίδεση της περιοχής με ελαστικό επίδεσμο, τοποθέτηση του ποδιού ψηλά και ανάπαυση.
        Σε περίπτωση που τα συμπτώματα δεν υποχωρούν επισκεφτείτε έναν ειδικό.

       αστραγαλος


      back-pain-woman

          
       
      images 2

      •        Λουμπάγκο:  ύπαρξη έντονου πόνου στη μέση, δυσκολία κίνησης και χαρακτηριστική εικόνα αναδίπλωσης.
                              Χρήση ζεστών επιθεμάτων, αργές κινήσεις επαναφοράς και ανάπαυση. Επισκεφτείτε έναν ειδικό.  

       

       

       

      NeckPain2

       

       

      •          Ψύξη:  έντονος πόνος σε αυχένα και λαιμό με συνυπάρχουσα δυσκολία στην κίνηση.
                     Χρήση θερμών επιθεμάτων στην περιοχή του αυχένα, συνιστώνται αργές κινήσεις.
                     Σωστή τοποθέτηση μαξιλαριού (να καλύπτεται όλη η περιοχή του αυχένα). Επισκεφτείτε έναν ειδικό.

       




       


      general muscle cramps intro01

      general muscle cramps treatment


      •        Κράμπες: έντονος πόνος και αίσθημα τραβήγματος κυρίως στην περιοχή της γάμπας. Πιάνουμε τα δάχτυλα του ποδιού μας και με τεντωμένο το πόδι τραβάμε προς τα πάνω το πέλμα.                  

       







      Ankle Swelling

       

      •             Πρήξιμο στους αστραγάλους: Eικόνα πρηξίματος και ερυθρότητας στην περιοχή του αστραγάλου.
                                                          Κίνηση των πελμάτων «πάνω-κάτω», και ανύψωση του μέλους.

       

               

                                         



      •      Θλάση (αίσθημα τραβήγματος): οξύς πόνος, αίσθημα τραβήγματος, περιορισμός στην κίνηση.rupture pic 3                                                           Χρήση    πάγου ή κρύου επιθέματος, ανάπαυση και ήπιες διατάσεις.
                            Αν τα συμπτώματα είναι αυξημένα και δεν υποχωρούν επισκεφθείτε έναν ειδικό.

       



       

      pain-and-weather

       

       

      • Καιρός και αρθριτικός πόνος : Συνήθως οι άνθρωποι που υποφέρουν από αρθριτικούς πόνους παραπονιούνται για πόνους με τις αλλαγές του καιρού, κυρίως με το κρύο. Αυτό υποστηρίζεται ότι συμβαίνει λόγω της πτώσης της βαρομετρικής πίεσης. Αυτό σημαίνει ότι η μείωση στην πίεση του αέρα προκαλεί στους ιστούς γύρω από την άρθρωση πρήξιμο, το οποίο προκαλεί πόνο. Γύρω από την άρθρωση υπάρχουν αισθητήρια νεύρα τα οποία ερεθίζονται με τις παραμικρές αλλαγές. 





      Εργονομικές θέσεις για πρόληψη τραυματισμών στην καθημερινότητα

      Η εργονομία συμβάλλει στην βελτίωση των συνθηκών εργασίας, στην πρόληψη μυοσκελετικών τραυματισμών μέσω του σχεδιασμού εργονομικών θέσεων που βασίζονται στα ανατομικά στοιχεία του ατόμου.

       

      Η μη σωστή/εργονομική θέση προκαλεί ποικίλους τραυματισμούς:jkbhjubh

      •           Τενοντοπάθειες: φλεγμονή του τένοντα ή του ελύτρου του μυός, λόγω της επαναλαμβανόμενης τριβής πάνω σε συνδέσμους, οστά κ.α. π.χ. έξω επικονδυλίτιδα του αγκώνα.
      •           Παθήσεις νεύρων: συμπίεση νεύρων από επαναλαμβανόμενη ή στατική επίμονη έκθεση τους σε οστά, συνδέσμους ή τένοντες π.χ. σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα.
      •          Τραβήγματα και ρήξεις:

      ­            Τραύμα στον συνδετικό ιστό οφειλόμενο σε γεγονός όπως: ανύψωση βάρους με λάθος στάση.

      ­            Συνήθως σε μεγάλα τμήματα του σώματος π.χ. μέση, πόδια, ώμοι.

       



      ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

       78609329

      1.         Αυχεναλγία-βραχιαλγία

      2.         Δισκοπάθεια, οσφυαλγία και ισχιαλγία

      3.         σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα

      4.         τενοντίτιδα (ώμου, αχίλλειου, γόνατο)

      5.         κεφαλαλγίες

      6.         τραυματισμοί μαλακών μορίων, οστών

      7.         κυκλοφορικά προβλήματα, κυρίως λόγω της ορθοστασίας

      8.         προβλήματα της σπονδυλικής στήλης, κύφωση, σκολίωση

       

       

      ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

      imygfyh 

      •           Σωστή καθιστή θέση
      •           Σωστή όρθια θέση:  Ουδέτερη θέση σπονδυλικής στήλης, μικρή απαγωγή των κάτω άκρων, ομοιόμορφη κατανομή του βάρους και στα δυο πόδια.
      •           Αποφυγή στροφικών κινήσεων
      •           Αυτοδιατάσεις
      •           Τακτικά διαλλείματα
      •            Διδασκαλία σωστού τρόπου ανύψωσης

      Η σωστή θέση στον υπολογιστή είναι πολύ σημαντική διότι μειώνει τις φορτίσεις που δέχεται η σπονδυλική στήλη και ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες τραυματισμού της. Αυτό  είναι πολύ σημαντικό ειδικά σε μια κοινωνία στην οποία χρησιμοποιείται αρκετά ο ηλεκτρονικός υπολογιστής.

      Η κακή στάση μπορεί να είναι υπεύθυνη για πόνο στην μέση, πόνο στον αυχένα, πόνο στους ώμους, πονοκέφαλο κ.α.

      computer-ergonomics-733026
      Στην καθιστή θέση:

      •    Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείται μια εργονομική σωστή καρέκλα η οποία σας προσφέρει σταθερή και σωστή στάση της σπονδυλικής στήλης.

      •    Το ύψος της καρέκλας πρέπει να επιτρέπει στα γόνατα σας να βρίσκονται σε γωνία 90ο μοιρών (είναι πολύ σημαντικό τα γόνατα να μην ξεπερνούν το ύψος των ισχίων) και τα πέλματα σας να έχουν πλήρη επαφή με το πάτωμα. ohcErgonomicSelfConductedWorkstationEvaluation

      •    Η λεκάνη σας πρέπει να ακουμπά στην καρέκλα και να υπάρχει μια υποστήριξη για την οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης (εάν δεν διαθέτει η καρέκλα τον αντίστοιχο σχεδιασμό τότε χρησιμοποιούμε μια τυλιγμένη πετσέτα ή ένα μικρό μαξιλάρι).

      •    Οι ώμοι σας πρέπει να είναι προς τα πίσω και το πιγούνι σας προς τα μέσα.

      •    Καλό επίσης είναι οι αγκώνες μας να έχουν μια υποστήριξη stretches 1

      •    Το ύψος του γραφείο πρέπει να σας επιτρέπει να έχει τους αγκώνες σας λυγισμένους στις 90ο μοίρες.
      •    Το πληκτρολόγιο να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά σας. Αν πρέπει να κοιτάτε τα πλήκτρα τότε ρυθμίζεται την απόσταση με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην χρειάζεται να σκύψετε το κεφάλι για να δείτε (χρησιμοποιείται μόνο τα μάτια).

      •    Το ποντίκι, το τηλέφωνο και ότι άλλο χρησιμοποιείται πρέπει να είναι κοντά σας έτσι ώστε να μην αναγκάζεται να σκύψετε η αλλάζετε την θέση σας για να τα χρησιμοποιήσετε

      •    Η οθόνη του υπολογιστή πρέπει να είναι ακριβώς μπροστά και ελαφρώς πιο χαμηλά από το επίπεδο των ματιών σας (όχι στο πλάι η πιο ψηλά από το επίπεδο των ματιών σας).

      •    Η καρέκλα σας πρέπει να βρίσκεται όσο πιο δυνατόν πιο κοντά στο γραφείο σας.

      •    Συχνά διαλείμματα για περπάτημα ή ασκήσεις πρέπει να γίνονται για την πρόληψη ενοχλήσεων.  

      You are here: