sportphysio.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

biografikoΚ. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ. ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ...

Διαβάστε Περισσότερα

isokinisiΙΣΟΚΙΝΗΤΙΚΌ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ CON-TREX

προληψη
αποκατασταση
βελτιωση επιδοσεων

Διαβάστε Περισσότερα

alter-g-anti-gravity-treadmill-rehab-injury

ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 80%...

Διαβαστε Περισσοτερα

kroustiko kentrikoShockwave Therapy
πρωτοποριακη θεραπεια αμεσησ και ουσιαστικησ αντιμετωπισησ προβληματων του μυοσκελετικου συστηματοσ...

Διαβάστε Περισσότερα

trx

E-mail Εκτύπωση PDF
TRX 
Η λειτουργική αποκατάσταση με ιμάντες αιώρησης είναι μια παλιά τεχνική που εμφανίστηκε τη δεκαετία του 1940, οπότε και χρησιμοιήθηκε στη θεραπεία σοβαρών νευρολογικών παθήσεων με τη μορφή της υποστηριζόμενης άσκησης ενδυνάμωσης. Τα τελευταία χρόνια εξελίχθηκε κυρίως από έναν πεζοναύτη, το Randy Hetrick, ο οποίος αναζητώντας τρόπο να διατηρήσει τη φυσική του κατάσταση στο υποβρύχιο, γυμναζόταν με δύο αυτοσχέδιους ιμάντες κρεμασμένους από το κρεβάτι του, δημιουργώντας έτσι τους ιμάντες και την τεχνική trx- training. 
 trx-squattrx-lunge
 
Οι ιμάντες trx αποτελούν ένα εξοπλισμό αποκατάστασης που προσφέρει ποικιλία πολυεπίπεδων ασκήσεων εκτελούμενων με το βάρος του σώματος. Οι συγκεκριμένες ασκήσεις συμβάλλουν στην ενδυνάμωση και δυναμική σταθεροποίηση του κεντρικού σημείου του σώματος αλλά και των άκρων.
Η επιβάρυνση της άσκησης με αυτόν τον εξοπλισμό προέρχεται: 
Α) από τη βαρύτητα του σώματος β) από τη διαφοροποίηση της βάσης της επαφής και στήριξης του και γ) από τη θέση των άκρων του αθλητή κατά την εκτέλεση της άσκησης. Η προοδευτικότητα των φορτίσεων κατά την άσκηση με trx βασίζεται στη διααφοροποίηση της σταθερότητας που καθορίζεται από το μέγεθος και τη θέση της βάσης στήριξης του σώματος σε σχέση με το κέντρο βάρους του.
Αρκετές έρευνες έχουν αναδείξει τη θετική επίδραση των ασκήσεων με ιμάντες αιώρησης trx στην ενεργοποίηση των μυών του κορμού και των άκρων. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι η εκτέλεση κάμψης αγκώνων καθώς και γεφυρών του σώματος με το trx ενεργοποιεί καλύτερα τους κοιλιακούς μυς σε σχέση με την εκτέλεση αντίστοιχων ασκήσεων στο έδαφος. 
Επιπλέον φαίνεται ότι η ενεργοποίηση του μείζονος θωρακικού, του πρόσθιου δελτοειδή και του τρικέφαλου βραχιόνιου είναι σημαντικά μεγαλύτερη κατά την άσκηση πιέσεων στήθους με το trx συγκριτικά με την αντίστοιχη άσκηση εδάφους.
 
 
 
 
 
 
 
You are here: