sportphysio.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

biografikoΚ. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ. ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ...

Διαβάστε Περισσότερα

isokinisiΙΣΟΚΙΝΗΤΙΚΌ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ CON-TREX

προληψη
αποκατασταση
βελτιωση επιδοσεων

Διαβάστε Περισσότερα

alter-g-anti-gravity-treadmill-rehab-injury

ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 80%...

Διαβαστε Περισσοτερα

kroustiko kentrikoShockwave Therapy
πρωτοποριακη θεραπεια αμεσησ και ουσιαστικησ αντιμετωπισησ προβληματων του μυοσκελετικου συστηματοσ...

Διαβάστε Περισσότερα

Ήπια άσκηση για οστεοπορωτικούς ασθενής

E-mail Εκτύπωση PDF

old-people-exercise-2

Η άσκηση έχει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της οστεοπόρωσης. Έχει αποδειχθεί ότι είναι σημαντικός παράγοντας για τη διατήρηση της οστικής πυκνότητας, αλλά και για τη βελτίωση της οστικής απώλειας.


Όσον αφορά άτομα τρίτης ηλικίας, η φυσική δραστηριότητα είναι εξίσου ζωτικής σημασίας όχι μόνο για την οστική υγεία, αλλά και γιατί επιδρά θετικά στο καρδιαγγειακό σύστημα, στους πνεύμονες, στην ευλυγισία των αρθρώσεων, στη μυική δύναμη και στην ισορροπία, στην ανακούφιση από τον πόνο μυών και αρθρώσεων, και σαν αποτέλεσμα όλων των παραπάνω στη μείωση του κινδύνου των πτώσεων.

Ένας πολύ σημαντικός στόχος στα άτομα της τρίτης ηλικίας είναι η μείωση του κινδύνου των πτώσεων, που είναι η σοβαρότερη αιτία των καταγμάτων του ισχίου, καθώς και των σπονδυλικών και άλλων καταγμάτων. Ο κίνδυνος για πτώσεις επηρεάζεται από τη μυική αδυναμία, τις διαταραχές ισορροπίας και βάδισης, νοητικές διαταραχές, προβλήματα όρασης, λήψη φαρμάκων και αρκετούς άλλους παράγοντες.


Ευεργετικές δράσεις της σωματικής άσκησης χαμηλής έντασης στα άτομα της τρίτης ηλικίας


αρχείο λήψης

• Μείωση της αρτηριακής πίεσης.
• Μείωση του σωματικού λίπους.imagesb
• Μείωση του κινδύνου για αρρυθμίες και στηθάγχη.
• Βελτίωση στην αντίσταση στην ινσουλίνη.
• Βελτίωση των επιπέδων των λιπιδίων.
• Βελτίωση της ψυχικής διάθεσης και της ποιότητας ζωής.
• Αύξηση της αεροβικής ικανότητας.
• Αύξηση της κινητικότητας των αρθρώσεων.
images 2
• Αύξηση της μυϊκής δύναμης και αντοχής.
320-senior
imageskj
You are here: